5 SANNINGAR OM MIG

- Jag hatar rå paprika! I varm mat så är det ätbart men när den är rå så smakar den blä och kliar på tungan. Uch och fy!

- Jag har världens sämsta och jobbigaste humor. Kan skratta så att jag ramlar av stolen för en tv- reklam eller så kommer jag på vad skämtet handlar om 5 minuter efter att alla andra skarrat klart och börjar gapskratta då.
 
källa...
 
- Jag pratar ofta med mig själv när jag är ensam hemma och då på engelska?! Hur konstigt som helst men sådan är jag.

- Jag dansar och sjunger absolut hela tiden. Kan inte sluta! Det är så kul....
 
- Jag är absolut galen i Taylor Swift! Har lyssnat på henne sedan jag var 8 och är helt fast. Har så många minnen till hennes underbara låtar.

Kommentarer
Postat av: JennyPenny!!

Haha, kan helt hitta likheter om man kollar på 2,3 och 4:an! :)

Svar: jaha? haha :)
Frida Wennerfors

2012-12-09 @ 21:45:36
URL: http://jennyahslund.blogg.se
Postat av: Anonym

vet du ens vad vs ? är isf kan du nämna en modell?

Svar: haha aah det vet jag, vs står för Victoria secret vilket är ett kläd och typ parfym märke kan man väl enkelt förklara det. Fast de är väl mest kända för sina underkläder. Åh vet väldigt många förnamn men Miranda Kerr och Adriana Lima är två av alla "änglar". :) Ha en bra dag!
Frida Wennerfors

2012-12-13 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback