ADVENTS KALENDER - LUCKA FYRA

I den sista luckan ska jag ha en liten tävling, inget stort pris mer att få synas på min blogg och få lite extra läsare.
Ja, det är en fototävling. TEMAT ÄR VINTER/ JUL och det går ju att tolka olika.
 
För att vara med måste du:
- ladda upp bilden i ett inlägg på din blogg (hellst i 700 + px)
- i det blogginlägget ska du även länka min blogg och tävlingen.
- kommentera och länka inlägget här i detta inlägget
 
Jag kommer sedan välja ett antal bilder som kommer länkas och visas här i bloggen som ni läsare sedan får rösta på. Låter det bra?
 
Hoppas verkligen att så många som möjligt är med, vore ju så kul!
 
TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 6 JANUARI.

Lycka till

Kommentarer
Postat av: Ebba

http://tokigifotboll.blogg.se/2012/december/fridas-fototavling-fridawennerforsbloggse.html

Jag är gärna med! ;)

Svar: åh tack, :)
Frida Wennerfors

2012-12-26 @ 12:27:23
URL: http://tokigifotboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback