COZY

Måndag, ush aja nu har skolan börjat igen. Kändes sämst att komma på det imorse men jag har i alla fall klarat mig väl genom dagen med en massa skratt.
Eftermiddagen har jag ägnat åt att leta en liten dikt som måste läsas upp imorgon och att snacka med finaste Pao, och ja även att skypa med finaste Majken och Emma. Ni vet när man har mycket som man egentligen borde göra men allt är så tråkigt så att man inte gör någonting? Ja, så känner jag nu. THE STORY OF MY LIFE....
 
Va inte meningen att skriva ett sådant här onödigt inlägg men aja nu blev det ett sådant.
Bild från igår, hade det bäst! xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mysigt!

Svar: Aaa hehe... du ska veta att du är en stor inspirationskälla för mig, dina bilder och din blogg är bäst. Ville bara att du skulle veta det... :)
Frida Wennerfors

2012-12-26 @ 15:47:50
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback