FREDAG

bild från imorse, hade på mig blus från odd molly, kofta från hm och jeans from nowhere. Haha nej men vet inte.


Hej på er, haft en bra fredag (hitills) det har jag i alla fall! Np i eng gick bra och lunchen var ätbar (nästan god, stort steg för vår skola, haha) Efter skolan gick jag ut och sprang 4 km. Lyssnade på musik (ur Tuvas mobil, min mobil var helt störd men funkar perfa nu)  så visste inte hur snabbt jag sprang, så kom hem. Såg mitt röda face (tack för den genen) och såg på klockan. Hade sprungit skitsnabbt, haha. Nu har jag käkat lite och håller på och fixar mig inför klassfesten. Mamma och pappa är klassföräldrar så vi ska va där typ 1 timme tidigare. Aja. Tur att Lollo kommer vara där! Aja nu ska jag fortsätta. Hörs. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback