9

smygstartar bloggningen med några sanningar/ fakta om mig

Jag älskar katy perrys nya låt roar dödligt mycket

Jag är blyg när du typ börjar lära känna mig men sen är jag galeen.

Just nu har jag världens bestlutsångest om ett par skor. Haha ilandsproblem men ändå.

Jag tänker alltid ut sjuktbra sanningar och sen så glömmer jag bort de, standaard

Jag är helt sjukt otaggad på skolan på tisdag

Jag är nästan lite sugen på höst nu, alla kläder är ju så mysiga och såå.. Haha. Gillar det..

Plus att då är det närmare till min födelsedag den 28 sep.

Jag jobbar hårt på att bli "upptäckd" av cody eller hans familj/ manager/ vänner osv.. Heltidsjobb hahah

Smakade bjs glass the vermonster igår och den va goood (wtf? Frida)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback