Lär känna Frida Anna Tindra Wennerfors

Min absoluta favoritfärg genom alla år är turkost, eller som jag kallar/kallade det "mamma mia blått" då i filmen mamma mia hade de så blått hav. Haha. Som haven i thailand, grekland osv. Och även som krukan och moroccanoil på bilden. 
 
 
De artister jag troligen aldrig kommer sluta lyssna på är Cody Simpson, Beyonce och Taylor Swift. 
 
Jag älskar filtret amaro och hudson på instagram. 
 
Jag älskar boyfriend jeans men äger inga då man måste vara typ skit smal för att passa i dem. True story brooo
 
Jag är helt galen i iphone spelet jelly splash, so funnyyyy. 
 
Jag blandar engelska och svenska som ni kanske märker.. Och skriver haha ofta då jag inte vill verka allt för tråkig och seriös. 
 
Jag ska försöka att ta hål i öronen för den tredje gången nästa vecka. Är allergisk mot absolut allt förutom (förhoppningsvis!) titan. Så det ska vi prova haha. Håll tummar och tår för mig! 
 
Jag tycker att tvillingarna Hansson (Louise och Pauline) är sjukligt snygga. Följer deras ig och bloggar och får dåligt skälvförtroende på en sekund när jag ser dem haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback