some facts about me

1. Jag ogillar leopard och typ zebra mönstrade kläder, inget illa mot er som har det bara att jag tycker att det är lite sjukt. Haha, men alla är olika!
 
2. Jag håller just nu på att kolla in lite saker från vs hemsida som jag ska köpa, jiho! Tuva och pappa åker nämligen till london snart. Är inne på VÄRLDENS snyggaste tröja med vingar på ryggen. I LOVE IT. Och massa parfymer och bodylotions såklart :D
 
3. när jag har tråkigt söker jag runt på spotify för att hitta roliga låtar, haha. En bra jag hittat genom det är heartstrings med ashley wylde.
 
4. Mitt hår är så tjockt så att det inte torkar, haha. Så jag måste sätta upp lite i taget så att håret under torknar. Helt sjukt.
 
5. Som ni kanske märker är jag helt desperat av att hitta en bra väska, haha. Har nog lite för höga krav....
 
6. Jag skriver haha hela tiden.. Ni måste tro att jag är helt galen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback