❥ 3 FRÅN DAGEN

 
1. Drack världens godaste dryck - mumma! Proviva är nog min drog, haha. Har alltid gillat dem.
2. Dagens ego pic, ser dock väldigt trött ut haha. Men ja , där har ni mig.
3. Tittade tillbaks bland gamla bilder. Det där var när vi skulle sluta trean och ha "utspark" haha för man behövde visst bli sparkad i rumpan innan man kunde fortsätta till mellanstadiet. Undra om vår lärare sparkar oss nu när vi ska börja 7:an till hösten? Haha tror inte det...  Så i alla fall,  vi åkte in till stan en fredag och körde laserdome, och det var så kul! Verkligen minnen. Saknar tiden. Hittar ni mig? Hahah dog en aning när jag såg bilden, är verkligen inte likt mig. Eller vad tycker ni? ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback