new in

Följde med mamma och handlade idag. Trodde att det skulle gå snabbt men nej. Haha. Vi skulle då köpa till att vi ska få gäster imorgon. Men nu har jag precis ätit i alla fall. Följde i alla fall med för att kunna köpa dessa. En ögonfransböjare och en ny mascara. Ögonfransböjaren är svår att typ bedömma då jag aldrig haft en sådan förut. Haha. Men gör faktiskt skillnad. Mascaran är väldigt bra och nästintill klumpfri. Ser ut som "million lashes" vilket var vad jag ville. Jag har brun färg då jag tycker att det ser mindre klumpigt och så ut när jag har relativt ljusthår (och fransar). Mascaran är från loreal Paris och ögonfransböjaren från typ maxis egna märke (?) och kostade 160 kr totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback