weird facts about me

jag gillar alla sorters ost förutom hushållsost, jag dagdrömmer ofta, första gången när du träffar nig är jag lite små blyg men sedan blir jag galen haha, jag skriver "haha" för ofta i inlägg, mina favoritfärger är vit, rosa och mörkblått, förutom svart har jag bara knallfärgade träningskläder, jag är världens största gottegris, jag har en drömmfångare på min vägg och "lurar" mig själv att den funkar, jag satt och tänkte ut de här sanningarna i bilen hem igår, jag är beast på peddo smile, just nu vill jag vara med mina vänner, ... I någon mysig stad, jag kom på sjukt många bra saker att skriva här i går men glömde bort de idag, jag har typ 50 miljoner "seriösa" låtar jag skrev när jag var liten i en bok jag inte kan hitta, jag har fått en fix så jag samlar på bj burkar.., när jag var liten samlade jag på ALLT, jag älskar te, Det bästa jag vet är ljusa sommarkvällar, grillad halloumi och milkshake/ smoothie

Bild från resan, alla bilder kommer inte komma upp i ett inlägg utan lite pö om pö. Hahahah "pö om pö", va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback