Midsommar + grönan + svartsö

Glad midsommar i efterskott! Haha hade inte tid att blogga igår då jag först var ute och sprang och sen behövde fixa mig och maten och så. Vi var med våra grannar/kompisar hela dagen haha. Både lunch, fika och middag. Det vad i alla fall väldigt mysigt men det kändes Inte riktigt som midsommar. Är så van att va med släkten då Och så.
Bilderna från kameran kommer en annan dag.

Idag ska jag i alla fall äntligen få träffa Liva. Hon bor ju nere i Skåne nu och jag har inte träffat henne på sååå länge. Vi ska på grönan idag med hela deras familj och det ska bli så sjukt kul. Haha. Imorgon drar jag och Liva ut i skärgården till Majkens landställe på Svartsö. Där ska vi va i två dagar och ha det sjukt mysigt. Med sol, bad och glass. Haha. Svartsö är en sjukt mysig ö och jag är med några av världens bästa människor så det ska bli sååå kuul! Är sjukt taggad på de närmsta dagarna så vet inte riktigt om det blir någon bloggning, men någon bild på Instagram blir det nog. Kram på er så hörs vi om några dagar troligtvis. xx

Bjuder på bilden på mig och min förstora krans. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback