boho summer

boho chic
Så sjukt snygg! Klicka på bilden och se vart allt är från.
 
Idag var en lång dag, haha. Som tur var var det god lunch men var ändå jätte hungrig på gympan som är vår sista lektion. Imorgon ska jag och några andra i klassen till GIH och ska vara typ försökskaniner. Haha. På GIH e är de blivande gympalärare på och måste då ha praktik. Stod på vårt papper att vi kommer prova flickis. Haha. Så får se om jag lever imorgon. Eller om något ben är borta..  Det är i alla fall på förmiddagen så ska tillbaks till skolan sen. Blir nog okej efter allt. 
 
Nu har jag ont i halsen (svär så sjukt) vilket gör att jag inte kommer träna idag. Känns blä då jag såg fram emot det men orkar inte bli långvarigt sjuk så tar en dag lugnt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback