kungsan

bjuder på den första. ush hur jag ser ut
 
Idag har jag varit med finaste Emma i stan! Vi åt sjukt god lunch på vapiano. Älskar pasta så, haha. Sedan gick vi en snabb stund till kungsträdgården och tog några bilder. Dock blev ingen särskilt bra men vi gick vidare, haha. Tog en super god glass (blev sorbet för mig, hata att vara laktos intollerant) och sedan gick vid mot hollister. Har nämligen presentkort kvar där och har sett två suuper fina klänningar som jag var sugen på att prova (Emma ville prova shorts, så inte bara jag. Haha). Men det var helt sjukt, värsta långa kön in till hollister. Sick. Typ alla som hade varit på 1d konserten från andra delar av landet ville ju nu shoppa på "coola" hollister. Så vi skippade det.
 
Släppte av Emma som skulle till grönan med sin familj (tycker så synd om henne, not). Och vi åkte hem (efter att ha gått tilbaks till kungsan för att ta bilderna ovan + 500 till). Nu skulle jag egentligen blivit upphämtad och åkt för att vara med Majken och sedan sova över. Men hon har fått feber. Tycker sjukt synd om henne och hoppas att hon kryar på sig snabbt (Astrid med, såklart). 
 
Nu ska jag i alla fall ut och springa med mamma. Puss.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milena

ASSÅ JAG KAN INTE FATTA VARFÖR MAN KAN VARA SÅ JÄVLA SNYGG OCH SÖT OCH BARA HELT PERFEKT !!!

Svar: JAG FATTAR INTE HELLER ATT DU ÄR SÅ PERFEKT !!! <3
Frida Wennerfors

2013-05-11 @ 09:10:09
URL: http://milenaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback