Cozymozy




 
idag började jag med att vara em liten änge och steka bananpannkakor till familjen, fortsatte sedan på samma spår och städade mitt rum haha. Har även hunnit med en 50 min pw och lite styrka. En god lunch (lax, quinoa, sallad, majs, hallouimi och avocado) och nu sitter jag i mitt rum med härlig musik. Ska strax plugga lite. Har både so prov och en no inlämning. Kul att skriva en och en halv sida om flygplanets historia.. Sedan ska vi iväg till mormor och träffa släkten. Ska även besöka morfarsgrav, var 7 år sedan han gick bort idag. Åhh fy vad jag saknar honom. Skulle så gärna viljat lära känna honom bättre! Var ju 6 när han dog men saknar honom så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback