december på söndag

På söndag är det den första december och ååh vad jag ser fram emot det! Inte speciellt söndag haha men mer december världens mysigaste månad! Älskar ingefära, kardemumma, saffran och alla dessa typiska jul saker. Ååh haha. Imorgon ska vi ha lite julfika hemma och det ska bli mys! Har bakat nu idag med hög julmusik, tagggg. 
Den här julen/månaden ska jag även fokusera på att jag ska trivas mer i mig själv och leva så nyttigt som det går när det finns lussebullar liggande hemma.. Haha nej men jag ska fixa det! I´m gonna prove you. 
 
Nu är det även jul och vinter på bloggen, kunde inte hålla mig till december. Både snöflingor och ny header, här slår vi på stort haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback