skulle ju vara en helt okej tidig julklapp

Skulle du säga nej till en daniel wellington klocka? Tror inte det va, haha. De är ju så förbaskat snygga! Har faktiskt dreglat över en nästan ett år nu. Och när klockkungarna (de har många snygga klockor så kolla, haha) har en sådan grym tävling så blev jag såå glad, tänk om jag vinner!? Då vet jag knappt vilken färg som jag skulle köra på. Alla är så fina! Men allra finast är nog de med guldiga ur (på bilden) och av de tror jag den rosa blåa utan vitt. Åh så fina, och matchar till allt typ haha! 
 
För att delta i tävlingen så behöver man vara medlem på sidan Tourn, där man även kan bli sponsrad. How good? Haha. Jag håller tummar, tår, hår, ben ah you get it, vill så sjukt gärna ha en! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback