vinn en bloggdesign så som du vill ha den!

 
Är inte direkt master på bloggdesigner men då jag får ganska många frågor som jag säger nej till för att jag saknar tid så tänkte jag köra en tävling. Då det är kul ändå haha skulle verkligen kunna tänka mig att jobba med webbdesign/grafisk design i framtiden. 
 
Använder ibland gratisdesigner som mallar och ändrar i princip allt, men då för att vara laglig så har jag ju självklart kvar länken till personen! Då jag kan ca 80 % av de som tar betalt kan plus att jag inte har photoshop vilket krånglar till allt! Så jag tar inte betalt för bloggdesigner så tänkte istället ta en liten tävling. All information finns i bilden. Hoppas du deltar :) 
 
OBS: ENDAST BLOGG.SE
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Ja, man önskar ju att man kunde design och sådant själv! Gud vad man skulle pilla! Hoppas det kommer gå bra med tävlingen! :) Ha en underbar dag! :)

2013-11-08 @ 15:26:14
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback