3 is a magic number

3 saker jag älskar: 
 
mat:                                   märken: 
jordnötssmör                      hm, har allt! Så enkelt, så bra.
hallouimi                            Odd molly, annorlunda och mysigt. Helt mig! 
avocado                            marc by marc jacobs, those väskor, data - och mobil fodral och smycken. ALLT 
 
 
3 saker jag skulle vilja göra just nu: 
 
sitta inne och kolla på glee eller en mysfilm medans det regnar
förbereda mig och köa för att gå på codys konsert <333333 
Gå på new yorks gator. Och köpa en varmchoklad på starbucks och gå i alla butiker och se där gossip girl spelades in. Åhh 
 
3 drömmar jag har: 
Träffa C <333 
Stå på en stor scen och sjunga, roligaste någonsin! 
Slippa no´n i skolan. Fyyyyyyy vad tråkigt det är. ush ush. Hahah 
 
 3 favorit låtarna just nu: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback