bäääääää

alla kollar, haha 
 
Idag har jag spenderat dagen hos min faster, som är en av de få som fortfarande vill vara bonde. Haha. Hon har får, hästar, hundar, höns, katter och även en biodling. Haha, inte många som har en sån faster! 
 
Vi var i alla fall där med några av mina kusiner på mammas sida med fam och så, vi köpte nämligen lamm av henne. Och då skulle vi hjälpa till att göra färs. Dock klarade jag inte se på när de gjorde färsen så vi satt i hennes vardagsrum och såg på glee. Haha. Innan vi åkte gick vi även ut och hälsade på djuren, då mina kusiner inte varit där, och jag tog några snabba bilder. 
 
Ikväll får vi gäster och imorgon får vi se vad som händer! Hörs då, hug. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback