one direction 2014

 Har helt glömt bort att berätta att jag och pao ska på 1d nästa år! Haha. Ska bli super kul verkligen! Är ju inte direkt ett fan men gillar deras musik väldigt mycket så det ska bli super mysigt att göra det med pao också. För er som inte läst min blogg så länge så är Pao (hon heter Paulina haha) och jag typ som syskon haha. Vi har gått i samma klass sen 0:an och vi är väl egentligen inte så jätte lika men vi har verkligen hittat varandra och jag litar på henne till 100. Vi bråkar ständigt som riktiga syskon men vi finns alltid där för varandra, svårt att förklara men ja som systrar. Haha. 

Kommentarer
Postat av: Nikki's fotoblogg

sv:Tack så jätte mycket! :D

2013-10-30 @ 23:22:06
URL: http://laphotographie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback