a typical fall day

mysigaste bilderna från mitt konto på weheartit/wridaf. Juste måste berätta att jag la upp en bild jag fotat på mina/kompisens/systers vs. Och har fått massa gillningar på den! Haha sjukt kul ju! Sedan för någon dag sedan så såg jag även att den låg på sidan av nya saker haha och hade typ 70 likes på nytt. Så då så har någon lagt upp den på tumblr och sen har någon annan tagit den där ifrån. haha. Egoboost! Här är den i alla fall. 
 
Idag var det nog den första riktiga höstdagen. Fick dra på mig både bootsen och nya jackan ( ska visa sen) och frös så sjukt om händerna! Det har väl varit mulet hela dagen och nu på eftermiddagen började det även regna. Kul när vi inte fixat mina nya bullisar (hahah) med sån kräm. jaja. Nu har jag bytt om till mys kläder innan jag kl 7 ska på pass med Lollo. Har faktiskt aldrig varit på det men är sjuukt taggad då hon och en annan tjej har sagt att det är så tufft! Haha. Taggar redan. Kram. 

Kommentarer
Postat av: gwen

fin blogg

2013-09-17 @ 19:23:58
URL: http://gwens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback