ATMMMM

 
ser ni mobilen? hahaha fail, sjuuukt bra lyssna
 
just nu, har jag precis ätit lite underbar yolliiboxx. Firar nämligen att jag väldigt snart har en ny mobil! Har haft min gamla goa iphone 4 i över två år nu och har väl kort och gott tröttnat på den haha. Nu har ju iphone 5s släppts i usa och snart i Sverige (ingen har väl missat det? haha) och då körde 3 värsta utförsäljningen av 5 då bara 4s, 5s och 5c kommer säljas. Så då hoppade vi på! Haha.Kommer ha dubbelt så mycket surf (jippi perfejt att blogga!), en helt ny mobil dåå i vitt såklart med 16 gb. Och fria samtal och sms och sååå. Då min mobil fortfarande funkar så får jag ju betala en del själv (1000 kr) men det är ju så värt det! Blir som en extra present från både mig själv och m o p. (med abbonemang och vissa pengar och ja ni fattar) Fyller ju år på lördag :))) Hoppas verkligen jag fått den till det. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback