In my (dream) gym bag + proteinbars

In my gym bag
Har fått frågor om jag kunde dela med mig receptet så här är det! Receptet kommer från Sofi Fahramns fantastiska bok, bodylicious. 
 
2 äggvitor
1 banan
1 dl protein pulver (om du som jag faktiskt inte får använda det så byt ut mot något i samma konsistens typ mjöl) 
1 tsk vaniljpulver
1 dl kokosflingor
1 dl hackade nötter
1/2 dl krossade linfrön
1/2 dl solros- och pumpa-kärnor
172 dl torkad frukt t.ex tranbär eller russin 
 
Du ska sedan planda ihop allt och lägga ut som en kaka på en bakplåt. Ugnen ska vara på 175 grader och det ska vara inne ca 18 min men håll gärna koll på de. När du sedan tar ut de ska du dela upp de i lagom stora bitar. 
 
Som jag vet så är det jag ätit inte proteinbars men jag får i mig mycket protein i annat, plus att jag visste inte vad jag skulle kalla det annars haha. Typ kakor haha. Men sjukt goda blev de! 
Tips! Kram  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback