Mina (inte så självklara) favvobloggar

q: kan inte du länka dina favorit bloggar? 
 
Jo varför inte? Här är mina lite mer ovanliga favoriter. jag ä l s k a r även biancas.nu, andreahedenstedt.se, nickys.se och tovewaldemar och zara l och så. Men de här är lite (bara lite) mer annorlunda så tänkte att ni ville ha lite nya tips. UTAN INBÖRDES ORDNING 
 
Louise, Pauline (tvilling med louise och kompis m. bla sofi anckarman), Elsa, Frida, Ena, Emma 
 
Frida bor faktiskt gaanska nära mig och vi har väl kompis -  kompis- kompisar och så haha. Men visste inte om det när jag började följa henne för kanske 1-2 år sedan?. Aja haha lite kul faktiskt att vi bor så nära varandra ädndå och vi har då även kikat och så haha. Världen är ändå liten, eller Sverige i alla fall. 
 
Jag tycker även så här att du ska komentera ditt blognamn och jag väljer 2-3 av de som kommenterar (du med finast och intressantas blogg) och länkar här på bloggen. Det blir väl kul? Så länka om du vill bli länkad. Puss
 
 
q: gud va fin blogg du har!! hur har du fått den så fin?? 
 
Tack tack och tack. Betyder guld. Om du menar designen? jag har väl tagigt min stil och googlat mig och lärt mig koderna till det jag gillar :). Har lärt mig ALLT genom att googla faktiskt så vad ni än vill fixa så är google bästa kompisen. haha. kram 
 

Kommentarer
Postat av: tuva

tuvanlean.blogg.se ❤❤

2013-09-07 @ 23:08:45
URL: http://tuvanlean.blogg.se
Postat av: Ella

Jag älskar verkligen din blogg och går in på den 24/7 för att kolla om du skrivit något inlägg! Haha, men din blogg är verkligen jättebra! Och jag älskar din design.

2013-09-08 @ 11:02:55
Postat av: Amanda

sv; Ja visst är det gott!

kan väl passa på att skriva min blogg: amandafoton.blogg.se

2013-09-09 @ 19:18:07
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback