nya jeans

Vet att jag inte har modell kropp 
 
Igår var ju somsagt min kaos dag. Och ni som har haft det så fattar ju då hur känslan är just nu! Fick alla rätt på spaska glosorna och so´n kändes ändå riktigt bra! Även inlämningsuppgiften gick helt ok. Nu har jag varit med Pao på eftermiddagen och "för firat" min födelsedag som är imorgon med bär och glee. Helt ärligt tycker jag dock inte så mycket om glee men alla ser det typ nu så skulle i alla fall prova. Tycker att det är för tillställt med alla låtar och så. Njaa tvek på glee haha.
 
Här ser ni i alla fall, jeansen jag kind of panik köpte igår. Är nöjd då de är hur sköna som helst! Är i bootcut modellen (mina första bootcut jeans faktsikt) och kanske lite stora i låren men är så förbaskat sköna. Lagom höga och så. Kommer från jc´s egna märke crocker och de är inte riktigt så knallblåa som på bilden. Supersköna i alla fall. Hiss
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh , supersnygaa!!

2013-09-27 @ 19:35:16
URL: http://ebbawikstrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Du har värsta drömkroppen. Jättefin blogg

2013-09-27 @ 19:38:31
Postat av: sara jörgensen

du har hur fin kropp som helst!!

2013-09-28 @ 07:42:31
Postat av: Alexa

Vad fina de var! Du har hur fin kropp som helst :D

2013-09-30 @ 23:02:04
URL: http://ralexa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback