preview

 
Tänkte så här att om ni vill, och då kommenterar, så visar jag det jag fått i ett videoinlägg. Lite enklare än att fota allt i en bild osv :).  Men kan skriva i alla fall haha. Fick en odd molly kofta (uppe på bild och finns på instagram), longchamp väska (på bilden ovanför), ralph lauren paryfm, te och en suuuperfin kopp, sephora och the body saker och pengar och så. Är jätte tacksam och glad över allt!  Om ni läser det här, tack haha ni känner mig väl. 
 
Har haft en super mysig dag och har faktiskt en del kvar! Drar in till snart strax och ska äta good grekisk mat. Mumsi. Ni kanske har märkt att jag bloggat ALLTID en gång på vardagar och två på helgerna? Jo jag har nämligen haft en sådan regel för att mina föräldrar tyckte det va bäst så osv.. Men nu får jag blogga 2 på vardagar och fritt på helger haha. Låter kanske konstigt men är sjuuukt glad för det då jag verkligen kan ta tag i bloggen på riktigt! Så de va suuuper. 
 
Nu måste jag dra i alla fall. Kramis 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Min psykologilärare är typ odd mollys stamkund! :) hon har snyggaste stilen dock också! Haha inte alltid en lärare är med i klädstil

2013-09-28 @ 17:57:05
URL: http://www.sadistiskmytoman.blogg.se
Postat av: Lina Johansson

Fin väska!!

2013-09-28 @ 18:46:40
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: lollo

Visa presenterna! ;)

2013-09-28 @ 19:11:19
Postat av: Anonym

Visa i ett videoinlägg

2013-09-29 @ 20:10:44
Postat av: Sara

Jag har hittat hit till din blogg! Jättefin! Det var superkul och träffa dig, hoppas koppen levererar! ;) Kram! Sara (kusinen)

2013-10-05 @ 20:53:50
URL: http://vardagaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback