STOCKHOLM

 
Idag har jag äntligen köpt en väska. Jippi jippi! Blev en svart klassisk väska men mer får ni veta imorgon då det nog kommer upp en lite bilder på den. Idag har jag ju då tittat lite i butiker med mamma och Tuva. Vi har ätit på underbara vapiano och tagit en varmchoklad på gamla stan (bilder finns på instagram, se widgeten i min meny). Har varit jätte mysigt och vädret har varit oslagbart. Sol sol sol. Nu kollar jag på aik - elfsborg på tv och körde nyss några styrkeövningar. Var taggad på att springa på friskis men han inte så får ta det en annan dag. xx

Kommentarer
Postat av: Emily

Skönt med sol ja!

Fin blogg du har :)

Svar: Tack, ah! :)
Frida Wennerfors

2013-04-02 @ 02:25:18
URL: http://ilame.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback