15 BEKÄNNELSER

- Jag älskar namnet Isabella. Så långt, lagom enkelt och riktigt fint haha. Skulle så gärna vilja heta det eller Nicole haha. 
- Jag dricker te en eller två gånger om dagen... Dricker det just nu haha.
- Jag skulle kunna ha en hel garderob full av uggs, älskar de haha.
- Jag har alltid alltid alltid haft en dröm om att bli artist.
- Jag skrev supermånga egna låtar när jag var 9-10 och gillar det fortfarande
 
 
 
- Jag skulle kunna leva på kyckling, tröttnar aldrig på det.. 
- Jag skulle vilja sluta äta gris och ko, alltså bli typ halv vegetarian men är svårt då jag inte kan äta hårda och sega grejer med tandställningen och samtidigt laktosintollerant. Men någon gång så! 
- Jag ska på ssc dans nästa år, ska bli så kul! 
- Jag skulle vilja ha Mathilde affären som garderob 
- Jag älskar weheartit 
 
 
 
- Jag skulle så gärna vilja bli en stor bloggare, och tänker jobba för det haha 
- Jag älskar att prata engelska och skulle vilja ha ett internationellt jobb 
- Jag är sjukt sjukt sjukt emot päls. Det ända som jag "accepterar" och gillar är fårskinnsfällarna vi har som kommer från min faster. Då vet jag hur fåren blivit behandlade. Ganska svårt att vara så emot päls när typ hälften av ens kompisar har pälsmössor.. Men sån är jag haha. UPDATE: Jag glömde en point, haha. jag har inte lika emot päls om de gör nytta. Eller vad man ska säga. Bor du långt upp i norr och en björnpäls är viktig för dig att hålla dig varm. fattar jag absolut poängen! Men mössor, med en pälsboll. Stör mig enormt då bollen gör ekakt noll i nytta. Samma med uggs, då som jag fick en fråga på. Vad jag vet är det bara ull i uggsen och inte skinn. Rätta mig om jag har fel! ?
- Jag har endast ett spel på min mobil och typ 10 foto-appar... 
- Jag gillar att läsa sådana här listor.. hehe. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte bara säga att om du är emot päls, varför har du då Uggs? No hate bara undrar :)

2013-12-13 @ 22:13:10
Postat av: Nicole's fotoblogg

Frida är ju jätte fint namn! Din lista är nästan som min, med det menar jag att jag älsar päls.. hehe.. Fast ser endå på det negativa hållet för stackars djur som dör pga detta :/

Svar: Tack haha. Men Nicole toppar allt! Förstår dig också, tycker själv att det är snyggt men skulle aldrig kunna bära det :)
Frida Wennerfors

2013-12-17 @ 20:42:20
URL: http://www.girlcanon.blogg.se
Postat av: Anonym

Namnet Frida äger! Betyder ju Den älskade!!! Kram från objektiva mamma

2013-12-21 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback