burn some fat

Här är en gryyym workout, jag körde (och kom på, hehe) idag. 34 läskigt intensiva minuter, gör allt ordentligt och du kommer bränna helt sjukt mycket kcal haha. Dessutom perfa till din favorit pop sång då den återkommande delen är 3,5 min. 
 

Till din favorit låt: 

1 min jumping jacks 

1 min lunge jumps 

1 min  kick i sidan högt knä. Adda hopp om det blir enkelt. 

30 sek lunge kicks 

 

Kör sedan 5 min valfri cardio. Blanda mellan saker som jumping jacks, sparkar, hopp och djupa benböj så där du nog. Allt som får hjärtet att pumpa/ dig att bli andfådd är cardio, så du kan lika väl komma på egna steg. 

Repetera detta 4x. Utmaning: av de sista 5 min, kör den allra sista minuten burpees. Tar slut på all överflödig energi! Hoppas några av er gör detta i alla fall haha. Jag rekomenderar det staaarkt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback