Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja, en massor av grejer haha. Svårt att skriva allt!
Hur har ditt 2013 varit? Överlag bra, har haft ups and downs som alla människor men det är ju självklart. 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Tyvärr inget riktigt speciellt, men kommer nog minnas dagen man träffade nya klassen nu i sjuan mest. 
Vad är din största framgång 2013? Min kroppsförändring? Haha har blivit smalare, starkare, vigare och så mycket lyckligare! 
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och smink.  
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ah, mina vänner gör mig glad hela tiden! Men ja jag har blivit riktigt glad flera gånger tack vare dem. 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Summertime of our lives, we cant stop, sergels torg och really dont care är några. 
Vem har du umgåts med mest? My girlsss, Men Emma allra mest tror jag. 
Har du haft ett förhållande under 2013? Nja, inte så jätte seriöst. 
Vart reste du under 2013? Thailand, Paris, Gotland, Tyskland och Hälsingland. 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Jag vill och ska känna mig bekväm på stranden i sommar! 
Vad gjorde du på din födelsedag? Fikade med släkten och åt middag på grekisk resturang med familjen. 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Börjat träna tidigare och om jag hade gått på någon sport. Ska troligen börja på cheerleading nu efter julen, så då får jag det! 
Vem saknade du?Världens bästa Liva. 
De bästa nya människorna du träffade? Kände Anna och Olivia innan vi började i samma klass, men vi är mycket tajtare nu så måste säga de! Sååå härliga. Eller Theresa eller Yana som är helt nya eller vad man ska säga haha. 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Tråkigt och gammalt men: yolo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback