TIPS PÅ GRYMMA HÅRPRODUKTER

Tack för alla tips på inlägg som ni skickade! Betyder guld.
Många ville ha tips av olika slag så tänkte börja med lite hår tips. Här är produkter jag använder, och gillar! 
 
- uniq one:  finns i två dofter men är lika grym på båda. Det är en 5 i 1 produkt, vilket är så skönt! Allt ifrån uv skydd till spraybalsam. Använder nästintill varje dag.. 
 
- REF 551: egentligen är inte detta schampo och balsam "perfekt" för mig då det passar för färgat hår då det är så extremt snällt. Men det funkar toppen med mitt hår (som är tjockt och långt haha) så jag kör på det. Dyrt men väldigt drygt! Använder 3-4 ggr i veckan. 
 
 
- RAINFOREST MOISTURE FOR DRY HAIR: Perfekt med oss med torrt och slitet hår. Älskar verkligen älskar alla tbs produkter. Använder ca 2 ggr i månaden men ska försöka använda en gång i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback