❥ NYA ÄLSKLINGAR

 
Bilden ger verkligen inte skorna rätta , de är egentligen lite mer åt det orangea hållet - Åh vad jag äslar de, haha. Både sköna och snygga. Kommer träna som en tok i dem. De är från stadium av märket SOC och det är inomhus gympaskor.
 
Har även hittat två par träningsbyxor så jag tänker att jag kan visa det i ett videoinlägg så får ni även se skornas rätta färg.
 
Har haft studiedag idag så passade på att hitta de här små grejorna, gå på bio och äta myslunch med papi och Tuva. Plus att jag (självklart) sov ut en och en halv timme i morse. HEAVEN! Nu kommer snart Pao och Majken och vi ska senare på domarutbildning, för att kunna dömma 7 och 5 - manna matcher (i fotboll) så ja om du ska spela en sådan match i sommar och ja går i Boo ff så får du passa dig så att jag inte dömmer haha. Nej men det ska bli kul. :)
 
Imorgon blir det nationella prov hela dagen (snark) så jag får se om jag orkar updatera er - men ja vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Nikki's fotoblogg

Vi också,svårt :(
VAD FIINA SKOR!

Svar: ah :( Tack , visst är dom. :D
Frida Wennerfors

2013-02-04 @ 18:12:44
URL: http://www.girlcanon.blogg.se
Postat av: LOVA

så snygga!

Svar: tack, haha ja visst är dem. Fin blogg förresten!
Frida Wennerfors

2013-02-06 @ 21:42:56
URL: http://lova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback