❥ TUESDAY / WEDNESDAY

 
Fick en idé efter att ha skrollat igenom alla bilder på instagram och noticerat hur mycket alla tränar, hur bra och nyttigt de äter och sätt alla pepp bilder. Ni vet säkert ungefär vilka jag menar? Aja i alla fall så blev jag taggad så gick jag ut och sprang klockan åtta i mörkret och slasket. ( med pappi) Och det var så skönt! Sprang inte direkt på någon rekordtid eller någon rekordsträcka på mina dryga 3 kilometer men det kändes så bra! Ska äta mycket frukt och så nu och träna mer. Känns super!
 
Har väl varit en helt vanlig dag idag med prov, upp och nedgångar. Imorgon blir det utvecklingssamtal på eftermiddagen så kommer ju inte direkt blogga under det. Men vi hörs ♡ :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback