wanties

 
Just nu är mitt rum så tråkigt, det består av en stor vit vägg och typ en säng och ett skrivbord. Det funkar ju och är fint men jag får ingen känsla av att det är mysigt. Så ja detta ovanför vore ju inte helt fel att få... haha. Ska nog ta och beställa lite bilder eller något häftigt att ha på min stora vita tråkiga vägg.
 
Gud vad snyggt det skulle vara med klädstången med några snygga vita, gråa, beiga och rosaklädesplagg på. Och sedan med en hylla ovanför med skor och påsarna från senaste shoppingturen ovanpå.... Åh vad jag drömmer mig bort, borde nog sluta ;) puss
 
Allt utom, plädarna och kudden kommer från Ikea, det andra är från Chilli.

Kommentarer
Postat av: filippa

Hej frida! gör du fortfarande gratisdesigner?<3

Svar: asså inte så att jag gör reklam för det, men till kompisar och bekanta gör jag. Hurså? <3 :)
Frida Wennerfors

2013-01-05 @ 13:50:38
URL: http://filippasfokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback