Saturday sunnyday

Haha skämtade inte på förra inlägget. De kom in i köket precis när jag publicerat inlägget. Haha. Så därför så blev det live avkapat. Haha. Skriver verkligen långsamt på iPaden jämfört med datorn.

Just nu sitter jag ute och solar. Så sjukt bra väder, älska. I eftermiddag ska jag både springa och packa. Jag, mamma, Tuva och mormor ska nämligen till Tyskland på måndag. Så vi åker till Göteborg och tar sedan en båt över till Kiel. Sedan så ska vi väl vara där och vidare till andra städer i nordtyskland i någon dag. Och den bila hem. Blir nog mysigt att gå runt i lite städer och shoppa i små söta butiker. Inte direkt juicy couture och vs direkt. Haha. Men något måste man väl hitta :). ikväll är vi bjudna till Pao och deras familj på grillat. Mysigt. Imorgon skulle jag vilja till forum och hitta lite saker (pyjamas, bikini underdel, shorts..). Så kika mig. @Fridawennerfors Haha.

Nu funkar inte appen. Good. Så blir ingen bild. Skit tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback