blogg.se / fames.se ?

har hittat en ny bloggportal som heter fames.se, verkar grymt bra då ma kan tjäna pengar på bloggandet och jag tror (har ingen aning) att man lättare kan öka läsarantalet där. Då blogg.se är huge! Men ja frågan är ju om ni skulle uppskatta det? Så snälla skriv en kommentar, det går på några sekunder och det betyder mycket för mig. Det är bara att skriva blogg.se / fames.se. En negativ sak är att det inte finns någon iphone app. Tyvärr.
 
 
Har gjort en "prov- blogg" där så ni kan kolla. Notera att jag kan heta fridas, man kan ju typ knappt heta fridaasss på blogg.se haha. ---- FAMES.SE/FRIDAS ------
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej jag undrar bara om man måste tipsa om saker på ens blogg om man blir medlem där? :)

Svar: nej absolut inte! :)
Frida Wennerfors

2013-03-14 @ 07:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback