adobe flashplayer dog

it´s a secret, can you keep it? vs
 
 
hade tänkt publicera världens bästa låt, maltas låt i esc, tomorrow. Älskar den så, men ja haha. Flashplayer dog.. Kanske borde uppdatera sånt endå? Haha jag suger. Ni får gå in själva på yt och lyssna. Publicerar istället massa superfina saker från vs. Haha I want it so badly.
 
Nu kollar jag på derbyt, aik - dif. Heja aik! Haha. Tänkte även säga att jag håller på med en ny bloggdesign. Nästa tisdag ryker nämligen min dator (får ny i sjuan sen) så kommer ju knappt blogga från datorer efter det. Då jag och pc måste ta en tid (igen) och lära känna varandra. (why so serius?) Sen så är det mycket roligare och lättare att mobilblogga på sommaren då man inte sitter vid datorn. Men måste fixa en fin design innan dess bara. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback