mix and match

hade så sjukt kul på gih idag! Vi hade två lektioner idag och såklart den i torsdags. Så kan nu med lite passning (haha) fixa bakåtvolt, flickis och huvudöverslag. Inte så bra (för er som går på gymnastik) men något för mig. Hade i alla fall kul och är trött nu. Tror Pao och jag ska på öppna träningar sen, visserligen små barns grupp (paos syskon går där..) men endå. Haha. Tänkte även filma till er men fick inte för då skulle vi sluta. Tråk


Jag älskar alla bikinis under och valmöjligheten att man kan matcha de så enormt är ju bäst.  Måste ha en ny bikini så haha spanar på de under. Jag gillar alla bikinimodeller (inte bara de bh (?) liknande) och kan verkligen tänka mig en bandlös bikini också och för er som söker en skitsnygg sådan så måste jag tipsa om dmretros (.se) nya. VS inspirerat! Måste åka och prova bikini snart, det blir varmare och varmare ju. Sommaren väntar inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback