normal torsdag

att vara vaken till klockan halv tolv kvällen innan och gå upp halv sju har sina nackdelar... Var så trött idag så jag glömde datorn i skolan. Hur lyckas jag?! Så sitter och skriver läxan på mammas pc. Fattar typ hälften... Sedan skulle jag ta yoghurt och öppnade först skruvkorken lite. Sedan hämtade jag en tallrik och hade då glömt bort att jag öppnat skiten till hälften och började skaka. Kände mig som Martin rolinskis dansare med yoghurt överallt. Nu har jag bytt kläder och bestämt mig för att åka in (till stan) imorgon istället. Då det kan ta några timmar att fatta datorn. Haha nä. Men ska faktiskt sova lite när jag är klar... Eller i alla fall vila.

Idag var vi även på GIH och jag gjorde en Salto Salto (?) bakåt volt alla fall. Haha. Är chockad och stolt. Ett mirakel var det ju även att jag orkade. Är i alla fall ennu tröttare nu. Bloggar från iPaden så det blir lite stört idag. Men ja skratta gott åt mig ni för min dag har varit weird. Kisses (bild från Thailand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback