Q & A

Hej! Jag bara undrar lite saker.. Du har väl tandställning? I så fall skulle du kunna svara på följande frågor:

1. Gjorde det ont att få?
2. Varför fick du det?
3. Hur länge ska du ha?
4. Jag kanske ska få (Tycker du jag ska säga ja? har ett ganska stort överbett och ganska ojämna tänder..)
 
Ja det har jag. Jag skulle ljuga för dig om jag skulle säga att det var smärtfritt men det gjorde inte så ont som jag trodde. Jag kunde till och med gå tillbaks till skolan samma dag med endast en alvedon. Haha.
Jag fick det för att jag hade allmänt mongo tänder. haha, men typ. Hade överbett på en hel centimeter och tänder som satt helt fel i underkäken. Typ 90 grader vridna.. Jag har haft sedan i början av februari förra året och ska vara helt helt klar (även med en skena inuti som inte syns) senast sommarn innan åttan vilket är ett år. Jag tycker faktiskt att du ska säga ja. Du kommer att ångra dig enormt annars. Visst jag ser lite störd ut med metall i munnen och jag saknar tuggummi och äpple. Men det är så värt att få snygga tänder sen! Och det kostar rejält med pengar om du vill fixa det sen när du blir äldre och inte får det "gratis" (skatten).
 
 ett och ett halvt år sedan.. Syns det? haha så sjukt liten
 
 
Varför säger du att du glömt din MacBook i skolan? Nu kanske nån går och stjäler den..
Vill se att någon offrar att kunna åka fast för min slöa dator som de inte ens kommer hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback