after a shower

 
Imorse startade jag dagen på ett perfekt sätt. Med värsta ben och arm passet! Har laddat ner blogilates app (sök på yt) och går nu när jag är frisk efter deras "sweatember schema". Då har de tipsat om lite övningar man kan göra just idag och så. Så jag gjorde 4 av 6 möjliga (ca 10 min pass på vardera). Och det kändes så bra! Är sjukt trött i benen och armar nu haha. Efter det så åt jag då frukost (naturell yoghurt med tranbär och russin och dinkelbröd med jordnötssmör, 99 % jordnötter. okej jordnötssmöret är perfekt ni måste prova!) och duschade. Och sen efter så tänkte jag då, varför inte tipsa om bra produkte efter duschen? Så ja här är mina tips! 
 
- Bodybutter / body lotion. Jag älskar både min pure seduction från vs och min systers små body butters från tbs (the body shop) (jag har även egna stora). Bra och ganska standard för mjuk hud. Dofterna är i alla fall mango och jordgubb på de små. Luktar sjukt gott! 
- Ett härligt nagellack för tånaglarna är kul och peppande. Håll kvar i sommaren. 
- vitamin e moisture cream. Underbar ansiktkräm från tbs. Älskar den såå! (lilla rosa burken) 
- Decubal. Superbra läppbalsam som funkar för mig, alltså även för riktigt torra läppar. En drog! 
- uniq one.  V Ä R L D E N S bästa hårprodukt. Har tipsat om den förut men den är med 10 effekter. (!) Mina favorit andledningar är att det är ett spray balsam, värmeskydd och gör så att håret glänser. Men somsagt funkar som allt haha. Finns två dofter men den här doftar sommrigt kokosnöt. 
 
Vad tycker ni om sådana här inlägg. Hiss eller diss? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback