inte riktigt så sorgsen

 
antingen blir jag så här dyster, eller överglad på bild haha. Men är någon stans mitt emellan. 
 
Läxor nu då, kul kul. Har gjort lite men har även lite kvar. Sv, Ma och Spanska. Åhh vad jag älskar skolan.. hahah tvek va. Idag har det i alla fall spöregnat hela dagen, så gott jag vet. Kul med dygnsurt paralpy i skåpet. Jaja. Always look on the bright side of life- pappa sjussar mig till gitarren idag! Gitarr tänker ni då, whhat? Jo jag ska börja idag (5 år senare jämfört med mina kompisar haha) och det ska väl bli kul. Har alltid velat kunna spela så tänkte att jag måste dra igång med det. Så nu på torsdagar ska jag först ha sång en halvtimme och sedan gitarr en halv timme. Så fullt upp på torsdagar! Haha. Jaja. Känner att jag blir super dyster av detta väder. Men lite mysigt är det ändå.. Med ljus, filtar och inomhusträning haha.  Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback