It´s getting too cold outside, for angels to fly

It´s getting too cold outside, for angels to fly
klicka för att se vart är ifrån - dagens låt: hädanefter med Veronica Maggio. LYSSNA LYSSNA! Ny från hennes skiva som släppts på fredag. Åhh bästa Veronica! 
 
Tänkte att det passade bra med kollage med lite varmare accesoarer då det verkligen börjar bli skitkallt ute haha.  Har väl alltid ogillat mössa då det pajar frisyren när man väl ska ta av den sen och så hahah (lite bitchpleasestil men så tänker nog de flesta antar jag? haha) men dessa. Perfaaa. Och jag älskar vantar och halsdukar så ja haha. Mysigt att köpa sånt också. Åh vad jag är taggad på kyla nu, kan inte fatta att jag säger det. Jag måste vara hjärntvättad! Men så mysigt! 
 
Idag har jag även fått presenter från mina underbara vänner, så om ni läser detta: loveee. Ni känner mig så väl haha. Får visa sen. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback