New in

 
Kul att jag har köpt två nya tröjor på sistonde men bara bloggar om en futtig ögonskuggspenna. Hahah men jaja. Provade den idag i alla fall, köpte från hm då jag inte använder ögonskuggor så ofta men vill även ha en. Aja men den är sjukt värd 40 kr om du inte använder den varje dag och så! 
 
Nu sitter jag hemma med flera böcker bredvid mej, jaa kul med plugg! Aja fick en hemuppgift i alla fall, så fick skippa sista lektionen som va so. Åååh tack för det, heaven!  Haha. Aja ska dra igång nu här och sen så blir det väl någon mysig serie och lite trainingtraining. Har konstigt nog knappt någon träningsverk från igår? Så mer måste jag ta ut mig haha. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback