10 sanningar om mig

♥ Jag älskar jordnötssmör över allt. 
♥ Förra var en lögn, vit choklad är snäppet bättre men inget hälsofreak numero uno (aka frida) äter haha.
♥ Jag skulle hetat Tindra men mormor och farmor tyckte att det var ett verb och inget namn. Är glad för det.. 
♥ Mina tår är helt spretade narurligt hahah, så konstigt och ointressant men ändå.  
♥ Jag blir ett fräken monster på sommaren, och snövit på vintern 
 
 
♥ Jag längtar sönder tills tandställningen ska bort nu i vår! 
♥ 90 % av mina kläder är grå eller mörkblå haha. 
♥ Om jag fick bestämma mitt utseende själv så skulle jag vara ca 165 (är 159 nu..), myyycket brunare året runt, lite längre och mörkare hår och helt gämn hud och ett sött och enkelt gansikte. Med liten näsa, mellan stora läppar och stora ögon med lååånga fransar. 
♥ Jag älskar att göra skivomslag.. Udda 
♥ Jag har en abnormt stor diss på fiskpinnar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback