new in: basic + halssduk

Idag var jag i forum med Emma och även sedan Linn en stund och kom hem med lite smått och gottttt. Först lite basic som jag köpte på hm, då jag har presentkort där och sedan ännu en missoni inspirerad sjal, men i detta fall från lindex. Köpte ju en för någon månad sedan med lite liknande mönster fast i mer röd orangea toner men måste nog säga att denna slår den andra med råge (Ingbritt 83,5)! Älskar färgerna och mönstret, tror jag snart kommer bada i missoni liknade grejer haha. Skulle egentligen spara och köpa någon från äkta missoni så som kudde eller klänning men denna sjal för 150 kr bara behövde följa med hem haha. Nu kommer Majken om bara någon minut, hon ska sova här och så så det blir myyys. Ni får ha det bra, kramis. xxxx
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad tycker du om concealern? :)

Svar: super nöjd! :)
Frida Wennerfors

2014-01-19 @ 20:03:35
URL: http://linnealjungss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback