GÅRDAGEN / IDAG

typical in the car - bild från igår haha.
 
Precis efter att jag skrev inlägget igår fick jag veta att vi skulle åka om 40 min till mina kusiner. Hade blandat ihop veckorna och trodde vi skulle åka nästa vecka. Fick smått panik. Haha. Så ja var hos mina kusiner igår och åt tårta och thai. Var sjukt gott! Om en timme drar jag iväg till musikalen och nu ska jag nog sätta mig i solen en stund. Ska bli skönt! Ikväll ska vi på kulturnatt stockholm, då alla museeum och så har öppet. Blir nog bra till slut. Någon mer som ska dit?

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Suupersööt blogg har du!

Svar: åh tack! vad glad jag blir :)
Frida Wennerfors

2013-04-20 @ 11:06:56
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback