Gotta love sneakers

 
gotta love sneakers
 
Shitzzz så snygga, vill vill vill ha. Kan inte fatta hur man kan dissa sneakers skulle vilja leva i det haha. 
 
/ Svar på din fråga: jag gör alla kollage på hemsidan polyvore, vilket gör att det är bara att klicka på bilden för att se hur mycket sakerna kostar och vart de går att köpa, suupeeer smidigt. Och tack finis, kul att du gillar min blogg! Blir så glad när ni kommenterar!/ 
 
Goodmorning peeepls. Måndag igen, älskar att vi har sen måndag morgon mohaha haha. Idag ska jag i alla fall till skolan och sedan till gymmet med Lollo och inviga mitt nya kort, yeey. Men vi hörs och ses, ha en bra dag. Hug xxx 

Kommentarer
Postat av: Bellis

Tack för svaret

2014-02-01 @ 13:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback