Förskyld

Är det npgot jag inte klarar så är det att ta det lugnt en dag, haha. Fattar inte hur man kan vilja ligga i sängen och se på serier en hel dag. Blir galen efter 2 tim haha. Idag bör jag dock ta det ganska lugnt då jag har dragit på mig en jävla förskyld (ursäkta språket peepz men det är så jag känner haha). Så min dag idag blir att baka bröd och proteinbars, spela gitarr och sedan ta en lugn promenad då jag bara måste komma ut ur huset. Lagom kul när man ville gå och gymma med Lovisa, hade ju magdag idag också bläää haha jag vill. Aja vet att det kommer gå snabbare att bli frisk om jag inte anstränger mig så får ta det lugnt så borde jag vara frisk och glaá imorgon. Mår ju faktiskt helt ok idag ändå :)
 
Mitt största tips för att inte tappa tränings motivationen är att kolla på inspo bilder, tränings videos och baka om man inte är för sjuk såklart. Då håller man kvar vid samma gamla vanor och tar inte fram glassen ur frysen utan slicar istället upp en banan och kokar te. Vilket du inte heller behöver ångra 2 min senare och få skuldskänslor av ;) 
 
Fredrika du är så sjukt snäll, det du skrev gick rakt in i mitt lilla hjärtttaa. Stor kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback