MÅR SKIT

från davisjulia.tumblr.com
 
Fattar inte varför jag bloggar överhuvudtaget men har inget att göra. Det gör ju ont även om jag ligger och tycker synd om mig själv?! Jag var ju då hos tandläkaren idag. Och som den spåkvinna jag är kunde jag förutse denna tandvärk. (vill lugna alla som ska få tandställning och säga att nog ingen av er kommer ha det som mig. Att sveriges bästa tandläkare tvivlar på vad han ska göra med mig säger en del om mina tänder haha.) Tog en brustablett men det hjälpte inte så antar att jag får uthärda smärtan. Läste ut andra twilight boken idag också, fy vad bra! Tipsar alla om de, till och med jag som hatar fantasy tycker att de är bra. Måste låna 3:an! xx

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan inte du göra en till cover? :)

Svar: Ah det kanske jag kan :)
Frida Wennerfors

2013-04-04 @ 22:50:53
URL: http://esehlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback